نقش دكوراسيون در تاثير گذاري

طراحي دكوراسيون داخلي

نقش دكوراسيون در تاثير گذاري

۵۷ بازديد

اول از همه، دفتر كار شما جاييست كه كارمندانتان بخش زيادي از روز را در آن مي‌گذرانند. بنابراين بايد اين فضا براي آن‌ها نه تنها كاربردي بوده بلكه از لحاظ بصري نيز زيبا باشد و در عين حال اين افراد در آن احساس راحتي بيشتري داشته باشند. در نهايت نتيجه‌اي كه از يك دكوراسيون زيبا و كاربردي خواهيد گرفت، راندمان كاري بالاتر و بهره‌وري بيشتر كارمندانتان خواهد بود كه به مرور زمان به روي كسب و كارتان نيز تاثير خواهد گذاشت. اينكه بتوانيد محيط كارتان را طوري طراحي كنيد كه خلاقيت كارمندانتان در آن زنده شود، مي‌توانيد شركتتان را در مسيري كه هدفتان است هدايت كنيد. دكوراسيون محيط كار بايد موجب شود كارمندتان تمايل بيشتري به حضور در محيط كارش داشته باشد، نه اينكه فكر كند مجبور به رفتن به كار است.

از سوي ديگر، دفتر كار شما جاييست كه به احتمال زياد مشتريانتان در آن حضور پيدا مي‌كنند. طراحي دكوراسيون محيط كار براي آن‌ها پيامي را به همراه دارد كه بيانگر عملكرد و حرفه‌اي بودن شركتتان است. اين افراد پيش از اينكه با شما صحبت كنند دفتر كارتان را مي‌بينند. بنابراين اولين تاثيرگذاري شما روي مشتري از اين طريق صورت مي‌گيرد. يك دفتر شلوغ و نامرتب كه طراحي ضعيفي دارد، شما را در نظر مشتري يك كسب و كار نامرتب و سازماندهي نشده نشان مي‌دهد. بنابراين مي‌توانيد ببينيد كه تاثير ظاهر محيط كار شما به روي مشتري مي‌تواند منجر به موفقيت بيشتر شما در حرفه‌تان باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.