جلسات كاري امري غيرقابل اجتناب براي شركت ها محسوب ميشوند. اگر جلسههاي زيادي كه در طول هفته كاري برگزار ميشود، شما را كلافه ميكند، قطعا در داشتن اين حس تنها نيستيد. تحقيقات اخير گروه تجاري دانشگاه هاروارد كه اخيراً ۱۸۲ مدير ارشد را در صنايع مختلف مورد بررسي قرار داد، نشان داد كه:
✓ ۷۱٪ اظهار داشتند كه جلسات غيرمولد و ناكارآمد است.
✓ ۶۲٪ معتقد بودند كه جلسات فرصت هاي همكاري تيم را از بين ميبرد.
بنابراين، نياز است كه شرايطي به وجود آوريد كه جلسات كاري پربار شود. مهمترين نكته در اين راستا طراحي داخلي اتاق كنفرانس است. در زير اصول كلي طراحي اتاق كنفرانس آورده شده است كه ميتواند به شما در بهبود فضاي جلسات كمك كند. با اين ايدهها ميتوانيد از هر دقيقهاي كه در جلسه صرف ميكنيد، بيشترين بهره را ببريد.
انعطاف پذيري در طراحي اتاق كنفرانس
انتخاب چيدمان متناسب با نياز ها